وضعیت عجیب در بازار گوشت/ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!

وضعیت عجیب در بازار گوشت/ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!

وضعیت عجیب در بازار گوشت/ فروش گوسفند با کارت ملی سوژه شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند ماهی می‌شود که بازار گوشت و مرغ با موج جدیدی از گرانی‌ها روبه‌رو شده است‌. در حالی که طی هفته‌های اخیر مسوولان بارها نسبت به گرانی و نابسامانی بازار کالاهای اساسی واکنش نشان داده‌اند اما شواهد حاکی از آن است که گوشت و مرغ در بازار با افزایش قیمت‌های جدیدی همراه شده‌

اطلاعات‌آنلاین نوشت: وضعیت بازار گوشت هر روز عجیب‌تر از قبل می‌شود.

با گشت و گذاری در فضای مجازی تبلیغات مختلف فروش گوسفند با کارت ملی به چشم می‌خورد.

آنطور که در این تبلیغات ذکر می‌شود به هر کارت ملی یک گوسفند تعلق می‌گیرد.نکته جالب تر اینجاست که قصاب هم به صورت رایگان برای کشتار گوسفند ارسال می‌شود.

گویا بعد از خرید خودرو و دلار با کارت ملی حالا نوبت به گوسفند رسیده است.

۲۲۳۲۲۵

درباره ی تیم تحلیلی قیمت gheymat.org

تیم تولید محتوا قیمت (gheymat.org) در تلاش است بهترین و مهم ترین مطالب در حوزه اقتصاد را گرد هم آورده و در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین در تلاش هستیم تا بروزترین تحلیل ها در خصوص تغییرات قیمت را چه از منظر تکنیکال و چه از منظر فاندامنتال در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهیم. لارم به ذکر است مسئولیت هرگونه خرید و فروش بر اساس تحلیل های سایت به عهده کاربر بوده و این تحلیل ها صرفا دیدگاه تیم تحلیلی قیمت بوده است. لذا در معاملات خود نهایت دقت را بکار ببرید.

مطلب پیشنهادی

نمایندگان چه‌ خوابی برای مستاجرها دیده‌اند؟

نمایندگان چه‌ خوابی برای مستاجرها دیده‌اند؟

اصرار نمایندگان مجلس بر «تعیین اجاره‌بها به جای بازار» باعث شده نسخه سوم اصلاحی از طرح ساماندهی بازار اجاره مسکن، اخیرا برای تایید نظر شورای نگهبان، روانه این شورا شود.

دیدگاهتان را بنویسید