تیتر خبرها
هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا این تاریخ تمدید کرد

هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا این تاریخ تمدید کرد

هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا این تاریخ تمدید کرد

به گزارش خبرآنلاین،شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا روز ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) تمدید کرد. این شرکت از فضای هوایی ایران نیز تا اطلاع ثانوی برای پروازها به سوی آسیا استفاده نخواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از دویچه وله؛ لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پروازهای خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) خاتمه یابد ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.

لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیماهای این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده‌ است.»

این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت‌هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد”.

۲۲۰

درباره ی تیم تحلیلی قیمت gheymat.org

تیم تولید محتوا قیمت (gheymat.org) در تلاش است بهترین و مهم ترین مطالب در حوزه اقتصاد را گرد هم آورده و در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین در تلاش هستیم تا بروزترین تحلیل ها در خصوص تغییرات قیمت را چه از منظر تکنیکال و چه از منظر فاندامنتال در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهیم. لارم به ذکر است مسئولیت هرگونه خرید و فروش بر اساس تحلیل های سایت به عهده کاربر بوده و این تحلیل ها صرفا دیدگاه تیم تحلیلی قیمت بوده است. لذا در معاملات خود نهایت دقت را بکار ببرید.

مطلب پیشنهادی

حراج شمش چه تاثیری بر قیمت طلا گذاشته است؟

حراج شمش چه تاثیری بر قیمت طلا گذاشته است؟

بررسی آمارهای اعلامی توسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران نشان می‌دهد که در آخرین حراج طلای انجام شده در ۱۸ اردیبهشت ماه امسال، ۳۱۹ کیلوگرم طلا به فروش رفته که بالاترین حجم طلای به فروش رفته در یک حراج در میان ۲۴ حراج انجام شده تا کنون است.

دیدگاهتان را بنویسید