نیسان آبی رقیب چینی پیدا کرد + عکس

نیسان آبی رقیب چینی پیدا کرد + عکس

نیسان آبی رقیب چینی پیدا کرد + عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شرکت زامیاد که بیش از هر چیز برای تولید وانت نیسان آبی مشهور است، این بار به سراغ واردات و تولید وانت جدیدی از کشور چین رفته است.

سایت اسب بخار نوشت: اواخر اسفند سال گذشته زامیاد اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد تا به زودی واردات و مونتاژ پیکاپ چانگان هانتر پلاس را آغاز کند. به دنبال این قضیه پیگیری هایی برای کسب مجوزهای لازم جهت واردات و مونتاژ این پیکاپ صورت گرفته تا در نهایت مجوز استاندارد این خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد صادر شد.

به این ترتیب به زودی باید اول از همه شاهد واردات این پیکاپ جذاب به بازار ایران باشیم تا سپس مانند دیگر محصولات این برند چینی، پروسه مونتاژش در گروه سایپا و در شرکت زامیاد آغاز شود.

به گفته مدیرعامل، یکی از مهم ترین برنامه های زامیاد برای سال ۱۴۰۳ مونتاژ هانتر پلاس است که در رده پیکاپ های لوکس قرار می گیرد و می تواند رقیبی جدی برای فوتون G۷، بهمن G۹ و کی ام سی T۸ تلقی شود.

پیکاپ هانتر پلاس محصول یکی از مطرح ترین شرکت های چینی یعنی چانگان است و همین قضیه می تواند موجب شود تا متقاضیان خرید پیکاپ های آفرودی، نظرشان به سمت این خودرو جلب شود. از این رو می توان پیش بینی کرد که هانتر پلاس در صورت تولید با تیراژ بالا، بازار خوبی را تجربه کند.

چانگان هانتر پلاس مجهز به پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر با تکنولوژی توربو GDi است که می تواند ۲۲۶ اسب بخار توان و ۳۹۰ نیوتن متر را به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT تحویل دهد. در نهایت نیز خروجی گیربکس به هر چهار چرخ خودرو می رسد.

به طور کلی در مورد سطح آپشن های نسخه مونتاژی هانتر پلاس اطلاعاتی منتشر نشده اما با توجه به این که دیگر پیکاپ های رقیب با سطح امکانات بالایی تولید می شوند، احتمالاً زامیاد هم سعی می کند تا نسخه فول پیکاپ جدید خود را در ایران مونتاژ کند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

نیسان آبی رقیب چینی پیدا کرد + عکس

۲۲۳۲۲۵

درباره ی تیم تحلیلی قیمت gheymat.org

تیم تولید محتوا قیمت (gheymat.org) در تلاش است بهترین و مهم ترین مطالب در حوزه اقتصاد را گرد هم آورده و در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین در تلاش هستیم تا بروزترین تحلیل ها در خصوص تغییرات قیمت را چه از منظر تکنیکال و چه از منظر فاندامنتال در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهیم. لارم به ذکر است مسئولیت هرگونه خرید و فروش بر اساس تحلیل های سایت به عهده کاربر بوده و این تحلیل ها صرفا دیدگاه تیم تحلیلی قیمت بوده است. لذا در معاملات خود نهایت دقت را بکار ببرید.

مطلب پیشنهادی

علت کاهش تولید لوازم خانگی در ایران چیست؟/ صنعتی که در حال جان گرفتن بود

علت کاهش تولید لوازم خانگی در ایران چیست؟/ صنعتی که در حال جان گرفتن بود

با وجود نام‌گذاری سال‌های اخیر مبنی بر حمایت همه جانبه از تولید اما به نظر می‌رسد بانک‌ها به زعم خود چندان متعهد به تحقق این شعار نبوده و بر اساس اعلام بانک مرکزی، تسهیلات کافی از سوی این نهادها به بخش‌های تولیدی تعلق نگرفته است. هر چند به باور بسیاری از کارشناسان اقتصادی بانک‌ها وظیفه کنترل نقدینگی و جلوگیری از رشد تورم را بر عهده دارند اما طمع کسب سود بیشتر برای آنها باعث شده تا نه تنها نقدینگی کافی به بخش تولید تزریق نکنند بلکه بیشتر سرمایه‌شان را متوجه کسب‌وکارهای غیر مولد، سفته‌بازی و سوداگری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید