این سایت فروش تعلیق شد/ جزییات

این سایت فروش تعلیق شد/ جزییات

این سایت فروش تعلیق شد/ جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در راستای اعمال اختیارات قانونی مندرج در ماده ۵ قانون هواپیمایی کشوری مصوب ۱۳۲۸ و نظارت بر فعالیت‌های هواپیمایی کشوری به منظور حفظ مصالح عمومی و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز به دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آیین‌نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آیین‌نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی «آسوده‌ کیهان‌ سیر» و سایت www.flightio.ir متعلق به شرکت «دور پرواز» از تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۰ به‌دلیل عرضه بلیت/ نمایش نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ‌های تعیین‌شده به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شدند.

۲۲۳۲۲۵

درباره ی تیم تحلیلی قیمت gheymat.org

تیم تولید محتوا قیمت (gheymat.org) در تلاش است بهترین و مهم ترین مطالب در حوزه اقتصاد را گرد هم آورده و در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین در تلاش هستیم تا بروزترین تحلیل ها در خصوص تغییرات قیمت را چه از منظر تکنیکال و چه از منظر فاندامنتال در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهیم. لارم به ذکر است مسئولیت هرگونه خرید و فروش بر اساس تحلیل های سایت به عهده کاربر بوده و این تحلیل ها صرفا دیدگاه تیم تحلیلی قیمت بوده است. لذا در معاملات خود نهایت دقت را بکار ببرید.

مطلب پیشنهادی

روزنامه جمهوری اسلامی: بانیان وضع موجود، بر سر راه دولت چهاردهم دام پهن کرده اند تا نان گران شود

روزنامه جمهوری اسلامی: بانیان وضع موجود، بر سر راه دولت چهاردهم دام پهن کرده اند تا نان گران شود

نان یکی از تأثیرگذارترین مایحتاج عمومی در سفره‌های مردم بخصوص کم‌درآمدهاست و امام، نسبت به این مسأله حساسیت ویژه‌ای داشت.

دیدگاهتان را بنویسید