تیتر خبرها
حراجی‌ها از رفتار مردم شوکه شدند

حراجی‌ها از رفتار مردم شوکه شدند

حراجی‌ها از رفتار مردم شوکه شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بررسی‌های میدانی حاکی از این است که مردم امسال نسبت به سال قبل علاقه کمتری به حراج‌های آخر سال نشان داده‌اند.

در همین رابطه یک فروشنده لباس گفت: بیش از دو هفته است که حراج آخر سال آغاز شده اما استقبال چندانی از قیمت‌ها نشده است.

به گفته او با وجود اینکه بخشی از مردم عیدی خود را دریافت کرده‌اند اما هنوز برای خرید مراجعه نکرده‌اند. این در حالی است که سال قبل و از اوایل بهمن خریدهای حراجی شروع می‌شد.این وضعیت در حالی است که بسیاری از فروشنده‌ها اجاره‌های نجومی پرداخت می‌کنند اما تا این لحظه خبری از ازدحام خرید نیست.

دنیای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد افزایش قیمت کالاهای اساسی ، اقلام خوراکی و پروتئینی شرایطی را فراهم آورده که طی آن نیازهای معیشتی در اولویت سبد خرید خانواده‌ها قرار دارند.

۲۲۰

درباره ی تیم تحلیلی قیمت gheymat.org

تیم تولید محتوا قیمت (gheymat.org) در تلاش است بهترین و مهم ترین مطالب در حوزه اقتصاد را گرد هم آورده و در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین در تلاش هستیم تا بروزترین تحلیل ها در خصوص تغییرات قیمت را چه از منظر تکنیکال و چه از منظر فاندامنتال در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهیم. لارم به ذکر است مسئولیت هرگونه خرید و فروش بر اساس تحلیل های سایت به عهده کاربر بوده و این تحلیل ها صرفا دیدگاه تیم تحلیلی قیمت بوده است. لذا در معاملات خود نهایت دقت را بکار ببرید.

مطلب پیشنهادی

گندمکاران بخوانند/ خبر مهم درباره پرداخت مطالبات گندمکاران و قیمت جدید گندم

گندمکاران بخوانند/ خبر مهم درباره پرداخت مطالبات گندمکاران و قیمت جدید گندم

مدیرعامل بنیاد ملی گندم کاران اعلام کرد: پول گندم‌های خرید شده در ۵ ماهه نخست سال پرداخت شده و قول داده شده که باقی مطالبات نیز تا پایان مهر ماه تسویه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید